در حال بارگذاری...

دریافت

مدیریت ارتباط با مشتری

ارتباط با مشتری

ایزو۹۰۰۱

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

اعطای ایزو

-44

کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک
۰۲ شهریور، ۱۳۹۲ | ساعت ۰۹:۵۸

تاریخچه

کنفرانس مدیریت استراتژیک با یک دهه قدمت، جایگاه ویژه‌ای در بین کنفرانس‌های معتبر داخلی و خارجی دارد.
نگاهی به پیشینه برپاییکنفرانس مدیریت استراتژیک در کشور نشان می‌دهد نخستین کنفرانس مدیریت استراتژیک در ایران در سال 1383 و در هتل المپیک با حضور استادان و پژوهشگران داخلی و خارجی برگزار شد.
در آبان ماه سال 1389 «کنفرانس مدیریت استراتژیک» در مرکز همایش های رازی برگزار شد و پس از آن با همکاری مرکز همایش های نما و آکادمی تخصصی مدیریت استراتژیک و  ایجاد دبیرخانه دائمی، این کنفرانس درپاییز هر سال برپا می‌گردد. کنفرانس مدیریت استراتژیک از سال 1390 با حضور جدی محققان خارجی ابعاد بین‌المللی خود را تثبیت کرد از جمله پروفسور کوروش معتمدی از آمریکا،پروفسور گرام کردینگتون از انگلستان،پروفسور کای الکساندر از مکنزی،پروفسور فلمینگ از دانمارک،پروفسور رون مایر از هلند و با عنوان «کنفرانس مدیریت استراتژیک» یا SMS شناخته شد. کنفرانس مدیریت استراتژیک در سال 1390 با عقد قرارداد و تفاهم نامه همکاری با آکادمی مدیریت استراتژیک و مرکز استراتژی و رهبری هلند،انجمن بین المللی مدیران ایرانی و با شکل گیری شورای دائمی برگزاری کنفرانس متشکل از مرکز همایش های نما،آکادمی مدیریت استراتژیک،Eurocert اروپا،مرکز استراتژی هلند،موسسه آموزش عالی آزاد کوپنهاگ،انجمن برنامه ریزان استراتژیک ایران،موسسه مدیریت استراتژیک معاصر توانمندی های خود را توسعه داد و علاوه بر برگزاری سالانه کنفرانس توانسته است ،مرکز آزمون حرفه ای مدیریت استراتژیک را نیز راه اندازی نموده تا تمامی محققان و پژوهشگرانی که در این زمینه‌ها از تجارب ارزنده‌ای دارند بتوانند فعالیت‌های تحقیقاتی خود را عرضه کنند.

اهداف


1- ارتقا توسعه و ترویج دانش مدیریت استراتژیک
2- تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه مدیریت پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های مدیریت استراتژیک
3- تبیین اهمیت استراتژی و ترغیب سازمان ها و شرکت ها به توجه خاص به مدیریت استراتژیک
4- معرفی آخرین دستاورده و تجربیات پژوهشی و کاربردی در زمینه های مختلف مدیریت استراتژیک
 

محورها


1- تفکر استراتژیک
2- آینده نگاری وآینده پژوهی
3- مدیریت استراتژیک سازمانهای هولدینگ
4- مدیریت استراتژیک منابع انسانی
5- مدیریت استراتژیک دانش
6- مدیریت استراتژیک بازار
7- مدیریت استراتژیک برند
8- مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات
9-  مدیریت استراتژیک پروژه
10- مدیریت پیمانهای استراتژیک
11- مدیریت استرتژیک ریسک
12- جاری سازی (پیاده سازی) استراتژی و همسوسازی استراتژیک
13- کنترل استراتژیک و کنترل استراتژی
14-  کارت امتیازی متوازن (BSC)
15-  مدیریت استراتژیک و عملکرد
16- هوشمندی کسب وکار
17- مدیریت تحولات استراتژیک
18- مدل های کسب وکار  (نمای جریان ارزش)
19- یادگیری سازمانی
20- استراتژی اقیانوس آبی
21- مدیریت استراتژیک در شرایط بحران و رکود
22- تصمیم گیری و برنامه ریزی استراتژیک در شرایط عدم قطعیت
23-مدیریت استراتژیک در سازمانهای دولتی
24-آمادگی استراتژیک
25-عارضه یابی استراتژیک
26-نوآوری استراتژی


اطلاعات سمینار

محور: رویکرد پارادایم های جهانی
زمان: آبان 1392
برگزارکننده: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
تلفن: 22874490، 22874491
وبسایت
لیست